torsdag 8 oktober 2009

tankar.

Jag har alltid så fruktansvärt mycket tankar vilket är jätte jobbigt.
varje dag går jag och grubblar över saker konstant, men varför?

Rädd att förlora folk som står mig nära, rädd för att något ska gå fel. Jag vill våga tro på det ni säger, men rädd att det ska bli som förut.. vill bara leva vidare glömma det som varit men icke.

Vill ha bra betyg i skolan och allting, men jag orkar inte ens plugga med tanken på att jag vill ha bra betyg känns bara som det blir slarvigt gjort istället. Jag ställer alltid stora krav på mig själv. Jag vill inte det, jag vill bara leva dag för dag, men tyvärr kan jag inte det. Jag måste planera och strukturera upp precis allting.

Mycket tankar går genom hur det ska bli att flytta, skolan, vänner, familj och fredrik.. Kommer allting fungera? Vågar inte hoppas. Rädd att något ska gå snett..
Imorgon är det helg igen och då får jag träffa mama och syskon vilket känns väldigt bra! ett par månader sen sist. Älskar er <3

Inga kommentarer: