måndag 18 oktober 2010

Nytt

Det har hänt mycket i mitt liv sedan förra uppdateringen. Men jag är här och nu och tänker inte låta det som varit komma in här. Utan vi staratar nu och nu..

Så småningom kommer jag att bygga upp en ny blogg och en ny sida där jag kan börja om från början. Även om denna bloggen har varit den sida där jag skrivit mycket privat och mycket tunga saker som vari belastat på mina axlar.

Kort och gott om livet just nu;
Jobbar 07:30-16:00
Har en underbar pojkvän
Bor i min lägenhet tillsammans med min katt Singha.
Kör runt i min blåa Renault
Samt lever livet, som vilken tonåring som helst.

1 kommentar:

Kulan sa...

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)

Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!