söndag 1 november 2009

dancing in the dark.

Fredag: Åker hem från Syster yster! Lite små jobbigt, tårarna ville bara fram! Min kära syster och familj, jag har haft det jätte trevligt hos er! Hoppas att du klarar dig utan "barnvakt" när su ska duscha osv nu. (:
På tåget hem ringde Richard och frågade om ajg ville med på Zombieland, självklart ville jag det, och jag och josefin tog tåget ner! Klockan 21:00 startade filmen! Blev en bra kväll till slut med folket! Sen blev det en cider innan tåg gick hemåt!

Helgen annars har varit bra och lugn!
Sitetr hso mamma nu, ska plugga lite svenska, sen ska jag kolla upp alla tåg tider och busstider för att ta mig till skolan imorgon! Håller nog till i Göteborg hela veckan om någon vill fika på stan eller så! PUSS <3

1 kommentar:

Lucas sa...

Om du är i Göteborg och inte har någon att fika eller äta lunch med så är det bara till att skicka ett sms så kan vi bestämma en tid :)
Kram