tisdag 2 juni 2009

Old days.

Visst saknar man det gamla dagarna när man var liten det gör jag ofta.
Då kärlek var när det var en puss på kinden och en kram bara var vänskap.
Jag saknar Skepplanda, alla minnen där ifrån.
Jenny Sjöstedt, Sara KB, Sofia Pettersson, Sofia Andersson, Linnea Andersson, Niklas Hylander, Martin Stensson, Martin Sutinen, Jessica Lövgren, Jessica Kruger, Jack Lemoine, Martina Dynesius, Theres Bardin och många många fler. Saknar inte ni den tiden?
Visst jag säger inte att jag har det dåligt nu heller för det har jag verkligen inte.
Jag trivs jätte bra i mitt lila hus tillsammans med min pappa. Men såren rivs upp igen, jag minns hur det var att flytta från det stället man bott på sen man var nyfödd och 10år framåt. Nu har jag bott på samma ställe i 6år men nu ska vi flytta. Nu lägenhet, nya grannar, nya mat affärer. Men tack och lov ingen ny skola. Det hade jag aldrig orkat. Vill inte byta så nära inpå studenten. Det är bara 1år kvar av skola, klasskompisar och allt där till. Visst jag trivs inte jätte bra i klassen. Men jag vill inte bara "skaffa" nya vänner, Jag går hellre kvar med de jag har nu.

Jag säger inte att jag har er syskon, vänner och familj. Men det kom in en person i mitt liv för några veckor sedan. Han vände allt, jag har blivit en mer vågad och framåtriktad person. Jag vet att han är 22 och jag är 17. Men det är siffror, det spelar ingen roll. Vem bryr sig om det? Han är snäll som person och det anser jag att det är det viktigaste en person kan ha! Jag ber er som tycker att det är stor åldersskillnad att förstå och ge mig och han en chans att visa att det ska vara jag och han.

Jag hoppas att den nya lägenheten med pappa blir bra och så kämpar jag igenom det sista året i skolan och pappa kämpar med jobbet och hoppas han får behålla det.
Sov gott alla söta. <3>

2 kommentarer:

Madde sa...

Siffror har ingen som helst betydlse. Är glad att du har hittat en ny som gör dig lycklig, för de är de viktigaste :)<3333

Anonym sa...

de va allt ett tag sen ja..
glad to hear that you´ve found someone and you´re right, age is just a number...