onsdag 3 juni 2009

Vilken härlig dag.

Vilken härlig dag det har varit.
SMHI, som sa att det skulle regna, silket luren drejeri. Haft kanoon hela dagen dock har det blåst mycket. Men det hindrade inte mig, malin, malin & josefin från att ha en toppen lektion utomhus. Jag tyckte lektionen blev bra och lyckat! härligt!

Imorgon är jag LEDIG! (: <3
Men blir skolan och lämna in Ergonomin, hämta min väska, prata med Tobias om tider, Plugga och mys med Malin hos henne tills Studenterna springer ut på skolgården. Ska bli roligt att se Robert, Johan, Gustav, Andreas, Nybbe och andra härliga männsikor springa ut där och skrika! Kameran är laddad, hoppas på några bra bilder och att det blir en bra dag för studenterna!

Planerat inför helgen, blir Varberg med Josefin, Mikael & Peter. Mysigt, fredags kvällen bjuds på grillning med god mat och prat! På kvällen åker jag och Mikael till han och sover. Sedan så åker vi till Peter på morgonen och sedan bär det av mot Göteborg för Picknickfestivalen, väder?! Hoppas på kanoon, annars så känns det inte alls roligt att sitta ute i regn. :*


Onsdag är det lov, lov, lov. Jag längtar.
2år sedan man slutade nian.

1 kommentar:

Fia sa...

Var tog lakanen vägen sen? o: Jag vill ha tillbaka mitt!