torsdag 9 juli 2009

Lyckat..

Jag blir så trött på mig själv.
Jag lyckas ALLTID att sabba någonting.

Jag har fått hem datorn nu, så det är den som jag surfar vid just nu, vilket är kanon.
Denna följer även med till Liljendal som jag åker till imorgon. Men mina gamla bilder, musik och filmer är raderat ur hårddisken, jag klantade till det och har därför inga bilder kvar sedan 2006. FAAAN!

Så istället för att köpa denna datorn jag sitter vid nu, så sa jag och pappa att vi köper en kamera så fort jag fyllt år. (: Då kan jag göra en om start och börja om på nytt. I Augusti börjar även FOTOGRAFISK BILD B! Då är det skönt med en egen kamera och egna inställningar.
Så istället för en dator så blir det en kamera.

Får hoppas att den kommer så snart som möjligt.
Nu är det strax lyxfällan, sen sängen och telefon sedan blir det upp tidigt imorgon! (:
PUSS!

Inga kommentarer: