onsdag 18 november 2009

blodigt värre.

Oush vilken dag jag har haft idag.

Försov mig imorse, var bara till att slänga ner frukost i min väska och springa till bussen, jag hatar det. Väl i skolan så skulle vi fixa med vårat projektarbete och allting bara krånglade!
Samtidigt hde vi också en fotolektion, och en uppgift skulle in redan idag.

Sedan hade vi lunch, då tog jag och malin lite lyxmat i cafeterian, Mysigt var det iallafall. Blir glad med dig Malin! Svenska lektion, titta på film! yes tänkte jag till jag hörde att det var dracula..
Som alla vet hatar jag filmer med blod och det är bara riktigt äckligt helt enkelt, jag satt och skrev i mitt collegeblock så länge.

När filmen väl är slut, så säger några till oss... akta blodet akta blodet. Aja tänker vi, vaddå försöka skrämma oss... Då tittar vi ner på golvet, blod... väggar, skåp.. blod!
Slagsmål i skolan, någon hade brutit näsbenet osv. Herrljunga mot Vårgårda det fungerar bara inte!

lär ju få höra vad som hänt imorgon..
har försökt att plugga lite idag, men det har inte fungerat jätte bra.
nu ska jag fortsätta med natur och friluftsliv.
PUSS!

1 kommentar:

malin sa...

jag blir glad av dej med:)<3