onsdag 21 april 2010

Provsvar + vecka

Hej.
Jag vet att det är länge sedan jag skrev i bloggen, men allting tar tid och jag måste ta mig tid till att göra allting. Dagarna rullar på fort, och jag trivs som fisken i vattnet på min praktik.. Kunde inte hmnat på ett bättre ställe, Personlaen är helt underbara och barnen är väldigt lätta att umgås med.
Jag måste erkänna att jag var skeptisk i början och kände mig verkligen inte som en del av dem. Men efter bara en vecka så kände jag mig väldigt väldigt välkommen.

Har haft urinvägsinfektion också, dock har den inte släppt ännu. Den har gått upp i ryggen nu också. Har ont när jag sitetr eller rör mig för mycket. Som vanligt fick jag först en kur och är nu inne på min andra som är 3 gånger starkare än den första.
Ska äte dessa tabletterna i 6 dagar till sen får vi se om det har hjälpt.

Vad mer har hänt, jo jag har fått mina provsvar äntligen!
De har nu kommit fram till att jag har Glutenallergi, och ska börja ändra min kost och inom kort ska jag få tid till en Dietist som ska berätta för mig om allting. Om ca 1,5 år ska jag åka tillbaka och göra om min tarmluddskontroll. DVisst det är jätte skönt att veta vad det äntligen är, eftersom jag inte har mått bra varken psykiskt eller fysisk.

Lite kort och gott om det senaste, det kanske är dags att börja uppdatera dagligen igen?

1 kommentar:

Tobias sa...

Du får gärna uppdatera oftare, om du hinner det vill säga.