måndag 12 april 2010

saknar

God kväll på er!

Min första dag på APU:n har tagit slut och jag är vädligt glad över att bli bemött på ett positivt sätt!
Jag kände mig genast välkommen och jag har redan hunnit med både det ena och det andra på praktiken.
Imorgon börjar jag 09:00 så det blir även lite aktiviteter med de större, något om "skoltid" de äldre som ska börja förskoleklass ska få vara där och jobba lite.

Jag har ju en bit att gå till praktiken och även hem så bra med motion får jag.
Men jag drog med mig mamma ut på promenad även idag vi gick hela 5,5 km, riktigt härligt tog en sväng förbi golfbanan och runt där.

Har haft en bra kväll också, ligger här i sängen och skriver med bästa.
Saknar dig.

PUSS!

1 kommentar:

sandra sa...

Hej själv.

Herregud så konstigt. Jag visste knappt att du fanns. Jag är lite hemlig av mig och därför svår att hitta. Av många skäl. Men nu har jag gett mig till känna via min blogg och hälsning på din mammas sida. Hoppas du har det bra och att livet är snällt mot dig.

//Sandra.