fredag 10 december 2010

God morgon

Snön ligger vitt över taken, endast tomten är vaken.
Ligger här i sängen drömmer mig bort och funderar över livet.

De senaste månaderna, eller iallafall de två senaste har jag varit sjuk från och till. Förkyld, kräksjuk, magomt, förkyld.. det går bara runt och runt, finns inget stop på det hela.

Jag blir desto mer galen på att inte ha några vinterskor och jag har varit runt i 100butiker och jag hittar inte vad jag söker.

Min mage värker, förkyldningen tränger på, näsan rinner, jag nyser.
Jag får nöjja mig med ytterligare en helg i sängen med film och musik, trots att jag är så jäklans rastlös och trött på att ligga i sängen och nästan dö, så är det ändå ganska skönt.

Nu saknas det bara någon som lagar mat, ger mig varm choklad och allt annat jag behöver <3

Inga kommentarer: