måndag 24 augusti 2009

3 timmar.

Alla måndagar suger.
Jag ska ta bussen som går 08:35 från Mörlanda skolan för att seanre ta tåget 09:08 från Herrljunga för att sedan sitta i skolan från 09:15 - 10:00 och vänta på lektion. För att sedan ha lektioner i 2 timmar. För att sedan vänta på tåget i 40 minuter, för att sedan åka tåg i 10 för att sedan vänta på nästa tåg som går 13:17 för att sedan landa i ljung 13:30 för att sedan gå hem 13:45. Har alltdå tre timmars skolresa och två timmar i skolan! Det suger om något... :/

När jag ändå har börjat att klaga kan jag fortsätta... Det är svin kallt och jag fryser.
Det känns att det är höst igen.. det skrämmer mig hösten bara förstör precis allting. Stämmningen och tröttheten! Snart är det dags för vinterkläderna på...igen! Bara höst och vinter i sverige nuför tiden.

Dags att klä på sig skorna. PUSS!

Inga kommentarer: