söndag 23 augusti 2009

Skolan.

har just läst igenom bloggen och alla gamla inlägg. Vad mycket man skrivt och mycket man varit emd om egentligen. bloggen är bara sen 2008 men för mig är det inlägg som är längre än så. Jag har bloggat i snart tre år då jag hade en annan blogg innan.

Min dag hitills varit väldigt lugn, slapp dag framför datorn med vatten, marabou och härlig musik med bra betydelse.

Som många vet har skolan satt igång igen.. tre dagar har gått än så länge och jag tycker redan att det är trist att gå till skolan och träffa folket. Men jag går dit för att lära mig något, för att lyssna på lärarna och för att göra bra ifrån mig. Detta året ska jag inte ha något IG, jag ska ha minst godkänt. Tänker inte låta någon eller något förstöra det som alla andra år. Det är bara detta året kvar plus 6 veckors praktik!
Jag oroar mig mest för projektarbetet som är på 100 timmar var, och vi är 4 stycken.
Jag tänker göra det bästa ifrån mig och göra det bra! Vill att mina familj och mina syskon ska vara stolta över mig när jag springer ut från skolan den 9:e juni!

Nu ska jag plocka undan det sista sen kommer sofia hit och gör kvällen bra.
tacos och kladdkaka för våran del!
PUSS!

Inga kommentarer: