fredag 28 augusti 2009

Rox..ette!

Igår var en lång dag, som torsdagar alltid kommer vara fram till sommarlovet. Jag har sex lektioner var av tre är människor i behov av stöd. Efter skolan fortsatte jag och Simon till Göteborg där vi mötte upp Sofia, vi köpte lite mat på Mc Donalds, sedan fortsatte vi mot Liseberg.

Idag slutar jag klockan tolv, sen blir det hemgång. Framåt kvälen tillbringar jag de sista timmarna av dagen på Shell med sofia och härligt prat! Sen blir det hem hit och packa lite, jag och sofia ska göra en utflykt i helgen. LOVE IT!

Kommer hem på Söndag kan jag meddela redan nu.
vad ska ni göra i helgen? planer? (:
Nej, borsta tänderna och njuta av musiken de sista minutrarna! "Roxette-How do you do"

2 kommentarer:

Krille sa...

Jag skall till Liseberg imorgon.

Anonym sa...

mumma :)