lördag 12 september 2009

distans och tillit

när man har ett förhållande är tillit det viktigaste av allt.
finns inte det med i bilden kan man inte ha ett förhållande helt enkelt, det måste finnas för att någonting ska fungera. Speciellt om man bor flera mil ifrån varandra.

Jag och en vän hade just en konversation om just förhållanden på distans. Hon har träffat en kille som inom kort kommer att flytta till Danmark för jobb, hon vet inte hur hon ska göra för att få behålla honom. Det är verkligen jätte svårt att få det att fungera. Om han någonsin kommer hem till Sverige igen så hoppas jag att han förstår att det är henne hons ka välja och ingen annan. Den killen som hon träffar ser sjukt bra ut och kan få i stort sett vilken tjej som helst. Men för min väns skull så måste hon lita på att han kommer tillbaka och han måste lita på sig själv att behålla flickan i Sverige. De är inte tillsammans eller något men de tycker om varandra mycket.

För min del så har jag träffat en kille på ett avstånd på 30 mil, en kanon kille med det speciella!
för att det ska fungera mellan han och mig krävs det också massor av tillit. Jag litar på honom och måste lita på mig. (:

Just nu sitter jag och han och äter frukost, så söt han är som plockat fram och varit och handlat gott gott. Dags för mig att kila!

PUSS OCH KRAM!

1 kommentar:

Kiri sa...

BARA VÄNNER!
Det går inte att vara mer än så.
Och du behöver massa pengar för att åka fram och tillbaka. ;D