onsdag 23 september 2009

Glad, besviken och gråtfärdig!

Först vill jag tacka alla underbara som grattat mig på min 18års dag idag!
Sedan är jag besviken på många som jag trodde var mina vänner, som hade koll på när jag fyllde år.. men tydligen så är dem kanske inte så bra vänenr som man tror att de skulle vara.

Jag vaknade tidigt imorse och fick se ett paket på köksbordet från pappa och ingvor en Icurl. (:
Dagen gick, telefonsamtal och sms..
Vid fem tiden kom det ett blombud; trodde inte att de skulle vara ifrån dem som skickade..
Av hjärtat Fredrik fick jag tio röda rosor, en chockladask och en håkan hellström tröja! (:<3
Jag kommer få lite försenade paket framöver <3
klockan 20:50 ringer det på mobilen.. vilket hus bor du i? Jag behöver din hjälp..
utanför står en kille med ett jätte stort paket.. jag säger att jag inte vill ha det.. jag har en kille.
Men tar emot det, vilket jag inte skulle gjort! I låg en jätte stor Miranda Nalle, ett långt brev, en cd skiva med ett bild spel på mig och musik och 10 röda rosor. Killen försöker fånga mitt hjärta..

Eftersom jag vet att du läser min blogg varje dag , så vill jag med det här säga "tack för allting jag har fått, jag uppskattar det mer eller mindre, men jag vill inte ha något mer än bara vänskap utav dig. Vi kommer alltså att förbli vänner.. Jag hoppas att du hittar den rätta tjejen i världen och kan ge henne lika mycket kärlek!"

Dagen har enligt mig varit en jätte stor upplevelse, jag har förstått att det är många som bryr sig om mig, vissa mer andra mindre. Dagen har varit allt från det mest gladaste ögonblicket till det mest lessnaste på länge.

Fredrik, jag vill att du ska veta att du har gjort mig starkare. Jag gillar dig jätte mycket.
Saknar dig hjärtat mitt. <3

Tankarna kring min absolut mest älskade faster, som var en jätte fin kvinna gör denna dagen ytterligare jobbig. Att du för sista gången för 7 år sedan skickade ett brev till mig med pengar i och ett grattis på födelsedagen gör det också jobbigt! Jag tänker på dig hela tiden, hoppas att du har det bra där uppe bland dina andra syskon och nära vänner och familj.

Och tack igen alla för de fina orden ni sagt till mig idag!
KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

Beccis sa...

Fölåt gummnan, Jag känner mig så jävla dum. Allting är så upp och ner nu, hoppas du kan förstå endå! Vet att jag glömde bort din dag, det var inte min mening. Förlåt! Hoppas du bryr dig om mig i alla fa.. för jag älskar dig så in i bomben gumman! <3