tisdag 1 september 2009

totalt slut.

Jag är så jävla trött på er!
Varenda dag som går blir det bara värre och värre, ni snackar bakom ryggen och tror att ingen ser er! Allvarligtalat jag är inte blind, jag ser vad ni gör, jag ser era blickar!

Tack och lov att det bara är sista året kvar nu, satt på tåget hem och funderade på hur det ska bli att ta studenten och äntligen få veta att man är vuxen!

Tränade idag också efter Skolan, det gick jätte bra! Simmade 500meter och sedan blevd et bastu efter det.
Så nu ska jag föröska äta lite kalorier sen ska jag plugga på Svenskan och FSF:en.
PUSS!

1 kommentar:

Krille sa...

Härligt! Man mår bättre av att träna och man klarar skolan bättre, dvs man orkar plugga hela dagarna. Skall själv ut och träna nu, så att jag orkar skolan imorgon. Vi ses!
P.S skriv gärna något på min blogg. D.S