tisdag 12 januari 2010

En dålig dag.

Vilken dag det har varit.
Började dagen inte allt för bra, veckande jätte tisigt natten har varit helt värdelös.
Åkte till skolan tog sällskap med Malin, väl i skolan två otroligt segt lektioner.
Skriva ner egenskaper på killars respektive tjejers ålder 10.
Skolan slutade 12:15 senare tog jag tåget till Herrljunga för att besöka ungdomsmottagningen.
Hem, städa garderoben insåg att jag fått paket från posten. Åkte dit och hämtade allt det jag längtat efter, dock var inte min vita tröja med, den som jag såg mest fram emot. Besviken Eleonor.

Har just ätit lite mat, och sitter här och känner mig 50 kilo tyngre då det verkar som jag blir mer och mer sjuk. Är det inte bra imorgon så ska jag försöka ringa läkaren och skälla på dem! Jag har varit dålig mycket det sista. Men varför?

Inga kommentarer: