måndag 18 januari 2010

en vårdcentral.

Idag har jag inte haft någon stärre lust att blogga och i helgen hos mamma har det inte helelr varit så stor lust till det. Har mesta dels legat på soffan och tittat på tv med en filt över mig.
Min förkylning har tagit över mitt liv känns det som.

Besökte vårdcentralen idag, och tänkte att de äntligen ska gära något åt det hela.
Men är man förkyld är det ett virus, och ett virus går inte att bota. Trots att jag är sjuk ofta och jämt så kan de inget göra! Vesviken är jag också på en läkare, som lovat att ringa och ringa men hon ringer aldrig. Jag vill veta hur mitt omsättningsprov såg ut, om det kan hjälpa mig på något sätt. Min motståndskraft är jätte låg för att jag inte får i mig tillräckligt med näring! Skolan är galet jobbig, jag orkar ingeting. Orkar knappt gå upp för trappan på kvällarna.. /:

Mamma har ringt och skällt på vårdcentralen två gånger idag, lite pinsamt men jag måste ju få ordning på mitt liv, och det verkar som att om de på vårdcentralen inte vill. Så komemr jag i slutänden att ta en privatläkare istället.

Det blir iallafall skolan imorgon, ska bli spännande att smitta ner alla! :)
Lots of love, Eleonor

1 kommentar:

Lucas sa...

Jobbigt :/ Men håll i, så kommer det snart vända, du kommer bli bättre även om vägen dit är jobbig.

Bra att du skippar vårdcentralen och går till en privatläkare istället.
Kram
//Lucas