tisdag 26 januari 2010

Från sjuk till lägenhet.

Tiden går fort trots att man är hemma och inte gör speciellt mycket.
Hostan har börjat att avta, värst var i helgen som spenderades med vänner samt familj.

På fredagen bestämde jag, martin, robin & josefin oss för att ta oss ner på stan för ett glas cider eller två. Kvällen började på bamboo där det var god mat och oväntat sällskap. Sedan bar det iväg för att möta upp pojkarna och för att sedan gå till The Queen. Det var där min hosta började, hostade konstant den kvällen & natten sov jag ingenting då hostan tog över så jag nästan höll på att spy.

Lördagen var jag och handlade hostmedicin, samt var med mamma på ikea. Det var trevligt och vi fick ut mycket av den dagen, vi drog oss även ner till Göteborg för natt fotograferingen. Mysigt, men galet vad kallt det var. Hostade på ganska bra den dagen också.

Söndagen bestämmde jag för att ta bussen till Skepplanda, träffa gamla goa vänenr, tjöta skit och bara umgås! Det var en kanon bra dag, hostan hade inte övertaget om mitt liv längre. Förens på kvällen då den började igen.. bestämmde mig för att vara hemma från skolan följande dag.. alltså måndagen.

Gjorde inte mycket igår, telefon och handlade saker så jag skulle bli frisk.. På kvällen klickade jag hem kläder på H&M då jag hade 10% rabatt på ALLT i butiken fram tills 31 janurai.

Idag, har jag suttit här hela dagen, skype och msn med Robin & Sofia. Samt klickat hem mer kläder som fortfarande ingick i bonus köpen. nu sitter jag och kikar på lägenheter.
Hoppas på att jag hittar någon snart, tiden börjar bli ganska knapp nu.

Lots of love Eleonor

Inga kommentarer: