måndag 10 maj 2010

Att vinna!

God morgon.

Bloggen har legat på hyllan ett tag nu, jag har inte alls varit på topp, och hela livet känns väldigt upp och ner just nu.

Jag vet inte vad det är med mig längre, just nu är jag inte alls nöjd med mig själv. jag behöver få upp min självkänsla. Jag känenr mig ful och äcklig och jag vill bort här ifrån, jag vill vara den Eleonor jag var för många år sen. Jag vill vara lika smal som då. Men varför kan jag inte accpetera mig själv för den jag är? Jag blir arg och ledsen när jag tittar på bilderna jag har nu och de jag hade då.

Jag ska springa ut från studenten och vara glad, men jag kan inte det. Jag måste vinna över min självkänsla först! Jag ser inte mig själv som mig längre, jag har blivit en annan människa, jag är lik en person, en person som jag inte vill vara lik på några sätt!

Jag kan inte leva en dag i taget och stressar upp mig för små saker. varför har jag så svårt för att stressa ner? Hungrig heten tar över mig väldigt mycket och jag äter sötsaker hela tiden! Det får vara stopp på detta nu! Jag vill inte mera. vet inte vad jag ska göra.

Det måste finans en utväg, och in i det bra?

2 kommentarer:

Beccis sa...

Lägg om din kost! En totalomställning för både matenn, livet och farmförallt kroppen! Nu snackar jag inte viktnedgång, utan häla. Jag har gjort om min kostvana TOTALT! Och jag är helt förändrad. Visst gjorde jag de för att gå nde i vikt, men jag är mycket mer positiv, glad, inte lika trött längre, INGET blodsockerfall, och jag känner mig som en helt annan människa! Klura och tänk på vad du vill ätaoch inte, läs om de på nätet, palla upp massor med information. Alla dieter har en ände som gör att man ska stanna på den vikt man vill och du kanske kan börja i den änden för att må bra? :D Finns här om du vill prata, de vet du snygging <3

Mikaela sa...

Haha ja den är tydligen längst upp i norr också :@