lördag 22 maj 2010

göteborg!

God morgon!

Ligger fortfarande i sängen och gottar mig! Riktigt härligt faktiskt.

La mig vid ett tiden igår, gårdagen blev riktigt lyckad tillslut vilket jag är glad för. Johan kom hit vid halv tio och stannade till halv tolv, satt och tjöta skit med mamma och James, kikade på tv och pratade.

Idag är det den 22:e maj vilket betyder Göteborgsvarvet som ska ses och en galen fest i Göteborg ikväll, ryktas även om grillkväll. Får se vart kvällen tar mig. Men det blir nog bra vart jag än hamnar, har lite att packa här hemma, ska ju hem imorgon vilket känns ganska så bra, även o jag hamnar tillbaka i skiten där jag INTE vill vara. Men det är bara 3 dagar, sen åker jag ner till Göteborg igen! :D

Jag har fått en lägenhetsvisning, ska åka och kika nästa vecka. Jag behöver vilken lägenhet som helst just nu, med tanke på att jag har fått galet mycket vikarie platser här nere!
Göteborg - jobbstaden! :D

Dags att klä på sig, laddar inför dagen!
Kyss

Inga kommentarer: