söndag 13 juni 2010

en ny start

Bloggen har legat på hyllan ett tag, men jag lovar att jag är back on track igen! :)

Har hänt mycket den sista tiden, är vikarie på en förskola där jag även kommer att vara vikarie till hösten!

Jag tog studenten 100609 och det betyder att skolan är över för min del, om jag nu inte vill plugga vidare förstås!

Det har varit mycket känslor den sista tiden, humör svängningar och depression.
Jag har fått lära mig att leva själv under ett års tid, jag har fått lära mig att vara mamma åt min pappa. Men jag har även fått stora erfarenheter av att klara mig själv.

Jag ska snart flytta till en egen lägenhet, och det är nu jag behöver all pepp jag kan få, inte alla nertryck som folk ger. Jag vet att det händer saker, men vart fan händer det inte saker om jag får fråga? Våldtäkter, mord, bränder. Vart ska man bosätta sig i himlen kanske? Där kanske det är lugn och frid?

Inte nog med det, en närstående till mig är inte riktigt frisk just nu, vilket tog hårt att höra. Grinade även över det! jag hoppas allting går vägen, och att du får behålla livet! Min pappa behöver dig, ni har förlorat så många tillsammans så ni har varandra och ni två gör varandra starka tillsammans! <3

3 kommentarer:

ina-bina sa...

Ja, precis. Ale kommun! Jag bor i Nol :P Känner inte igen ditt namn dock (det är ovanligt att man inte gör det här, haha!) Hur gammal är du? :)

ordbajseri sa...

Nej, jag tror inte att jag vet vem det är. Kanske om jag såg henne, det brukar vara så, man kan deras ansikte men inte deras namn ;)

Jag är 87:a. Jag känner inte så många i din ålder :P

ina-bina sa...

Tyvärr, jag har faktiskt ingen aning om vem hon är. Hon ser inte ens bekant ut :P Bor hon också i Ale? :)