torsdag 25 februari 2010

blandad dag

God kväll♥
Föregående natt sov jag över hos Becca, var länge sedan jag sov så bra som jag gjorde hos henne. Ville verkligen inte vaknat imorse, hade lätt kunnat ligga och dra mig några timmar till hemma hos henne.
Skolan idag bjöds på massage, skratt och för en gångs skull kändes det bra i klassen, vilket det inte har gjort på väldigt länge. Vi har även ordnat ett Sexparty i klassen, som kommer att gå av stapeln i Mars. Längtar redan!

Annars, har jag varit nervös inför morgondagen nästan hela dagen. Illamående, huvudvärk samt haft galet ont i huvudet och magen. Tror även jag håller på att åka på en förkyldning igen, tror att lilla Karlsson har smittat mig lite grann..

Projektarbete är nu klart, bara rapporten som ska skrivas, och det görs hos Malin på måndag.
Det ryktas om att några vännnr ska ut imorgon, fundrerar på att följa med, Men då ska det vara en nykter kväll för min del. Riktigt skönt!

Kommer ett inlägg innan jag åker till sjukhuset imorgon!
Sov gott! Lots of love <3

Inga kommentarer: