torsdag 11 februari 2010

Dåliga dagar.

En dag , en torsdag, en mardröm.

Allting har bara känsnt förjävligt idag och ingenting har gått som jag vill. Projektarbetet går åt skogen, och mitt humör blir bara sämre när inget går som jag vill. inte nog med det, det finns några personer i klassen jag stär mig på något fruktansvärt mycket. Vad man är gör hur man än anpassar det så duger det inte, och jag blir så förbanant trött!

Har IG varning i religionen också, vilket betyder att det måste åtgärdas på ett eller annat sätt. De som känenr mig vet att jag inte bryr mig ett skit om religoner och dess like, men jag har bestämmt med läraren att jag sak skriva ett arbete som innehåller Buddism, Islam, Hinduism, Kristendom och Judendom. Får se hur det blir i slutänden.

Jag vet att mitt humör går ut över mina vänner och folket runt omkring mig, och jag menar verkligen inget illa med det. Men såfort man stör sig på något litet blir det genast så mycket större.

Imorgon börjar lovet, och det ska firas med vänner och vänner och vänner!

Det finns en person som fått mig att vakna upp, tack! <3

Inga kommentarer: