söndag 12 oktober 2008

08-10-12

Idag är det den 12/10-08 och det betyder inget mindre än SÖNDAG!

Igår vr jag med pappa i Göteborg för att vi skulle titta på kakel, klikers och tapeter till toalett och sovrum. Vi hittade kakel som vi ska inhandla på torsdag, och tapeter som kommer så småningom. På vägen ner så åkte jag förbi Sofias mamma och sofias alla kusiner. Soia låg bakom med hennes pappa så henne fick jag inte se. Senare på dagen åkte jag med Robert och Henric ner till Borås för att dem skulle köpa en ISO kontakt till stereon. Efter mycket om och men hittade dem en kontakt och vi körde sakta hemmåt. Medans dem grejade med stereon så satt jag och tittade på tv och drack en cider.

Kvällen gick och vi skulle hämta Henrics föräldrar på tåget 22:18 i Herrljunga, efter vi kört hem dem åkte vi till ljung och la in ny musik på min mobil så vi hade bra musik i bilen. Och så drog vi iväg mot Vara för att det var Kronan. Rydell&Quick var där. Krille och Conny hade däckat i bilen för att dem var så fulla. Så vi stog och pratade med lite andra folk istället.

Dagen idag, tittade på "På smällen" med Älsklingen!
Nu ska vi se på Ensam Mamma Söker, hoppas ni får en trevlig kväll. För dt ska jag ha.

Puss puss <3

1 kommentar:

Sofia sa...

WOO! Min mamma äger alla andras mammor. XD