måndag 13 oktober 2008

13/10-08

Dagens outfit:
Mörka Jeans från vila.
Randig polo från JC.
Stickat från gina tricot.

Först var det skola, som var super mega tråkigt.
Hade massor av tråkiga och jobbiga lektioner, idag hade vi "heta stolen" och jag hatar sånt, för vi satt och prata om filmjer osv. Jag kan inte hjälpa det, men jag tänker fortfarande på vissa saker, som hände för många många årsen.

Iallafall kom hem och åt lite mat. Sen ringer min syster och berättar att min kusin har tagit en överdos för knappt två veckor sen. Vilket inte var det roligaste beskedet idag.

Sen har jag planerat in att åka till liljendal i helgen 17-19 oktober. Men nehe, nu ska pappa hjälpa roger istället. Jag blir så ledsen. För en gång skull ska det vara mycket folk uppe i liljendal och det är faktiskt dans. Men nejnej, då kommr alltid saker i vägen vilket jag blir sååå trött på! Fast om vi skulle åkt upp, skulle vi ändå inte ha någonstans att sova för att dem har stängt av vattnet i våran lägenhet för vintern. Så nästa helg blir det iallfall upp till liljendal en sväng och hälsa på Toivo och Anita.

helgen efter det så drar jag faktiskt till ullared-Gekås med Henric, Robert och någon mer. Vet inte än vem osm ska med. Men en tjej ska det vara som håller mig sällskap. Någon frivillig?

Nej, nu har jag skrivit mycket tråkiga saker som ni inte ens vill lyssna på.
Så nu säger jag god natt och avslutar med en bild på min katt.
Puss på er<3

1 kommentar:

Sofia sa...

Buää ):
Jag vill åka med till Ullared, men då är jag redan bortrest.
Du får ha det super duper MEGA roligt utan mig ändå. ;D