fredag 17 oktober 2008

Photohunters


Heej på er alla.
F'låt att jag inte har hunnit med bloggningen.
Det har både varit läxor och annat ivägen.
En dag kom jag inte in på bloggen och kunde inte blogga heller. Men nu är jag tillbaka igen.
Just nu är jag hos mamma i göteborg. kom hit för ungefär en timme sen.

Jag har blivit medlem i en grupp som heter Photohunters, den verkar vara en rolig grupp emd mycket trevliga männiksor. Vi får skicka in bilder på olika teman vi får varje vecka. Denna vecka har vi "ta kort på något som börjar på bokstaven S" så just nu är jag i full gång med att leta motiv som börjar på bokstaven S.

hade foto i skolan idag, inte så mycket annat som hänt.
Ska snart ringa henric, sen ska jag bara ta och slappa i sängen. Läsa på min engelska bok som faktiskt är bra. Jag ska inte säga för mycket vad den handlar om för det är ju några i klassen som läsar samma :D

Förövirgt åker jag hem imrogon kväll, och åpå vägen ska vi stanna och gå i Alingsås. Det är tydligen "ljus i alingsås" och det ska vara mycket fint, och myket bra bilder tt ta kort på.

Nej, nog med bloggning stackars er som blir uttråkade ;)
Föresten, har ni hört den stora nyheten?

PUSS PÅ ER <3

2 kommentarer:

Madiix sa...

Vílken nyhet? :O

Sofia sa...

Du kan ta kort på mig, dammit! XD
Vilken nyhet? o: