tisdag 28 oktober 2008

Städning!?


jag har skaffat en hemsida också.
http://nogg.se/ems91

Lovdagarna försvinner sakta men säkert.
Idag kom älsklingen till mig tidigt, klockan var bara nio på morgonen han åkte efter en timme igen, han skulle till jobbet och arbeta.

Så dagarna går väldigt sakta då älsklingen jobba, Sofia är i Norge, Malin var med Alex, Josefin var med Malin, SofiaP var med Krille och Robert var i hellingsjö, tror jag det hette.

Så min dag idag har gått ut på att lyssna på musik, städa hela nedrevången i huset alltså sovrum, datarum, hall, vardagsrum, kök och grov kök. (gud vad jag är stolt över mig själv) Senare på kvällen har jag badat och pratat i telefon med älsklingen.

Rosabandet galan har pågått under kvällen, och jag har självklart tittat på det.
vad mer ska jag skriva om dagen, jag saknar Sofia, och Robert men självklart saknar jag min älskling Henric mest.

Jag beundrar en tjej väldigt mycket, hon tar grymt snygga foton och hon skriver bra bloggar. Denna tjejen hittar ni http://EMELIEKIHLSTROM.BLOGG.SE

Puss på er alla <3

Inga kommentarer: