tisdag 21 oktober 2008

Nyheten?


Hej på er alla.
Förlåt att jag uppdaterar så dåligt, till och med mamma uppdaterar bättre än mig.

Jag skrev i mitt förra inlägg om ni hört om den stora nyheten, men jag kommer fakitkst inte ihåg vad den stora nyheten var. HAHA! om jag inte mins helt fel, så kan det varit så att jag fick bra betyg på våran svenska analys som jag hade.

Söndagen, var jag uppe hos min bror och red.
Så jag har fått en ganska kraftig träningvärk. HAHA. skylle mig själv får jag ju göra.

Jag gick hem från skolan idag pga av sjukdom.
Vaknade imorse mådde illa som f*n, sen var jag på toa och massa, sen mådde jag bra. helt plötsligt på bussen började jag må illa och började svettas som fan, och tänkte jag spyr, jag spyr. Sen frös jag istället och massa så höll det på hela tiden, sen när jag kom hem var det likadant. Så blir hemma imorgon också.
Orkar inte med att vara sjuk längre. :(

Jag vet iallafall att min kusin ska ha ett barn i April.

Puss puss på er alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gullig du är! Jag blev riktigt glad och nöjd.
Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

Sofia sa...

Krya på dig bouw <3