lördag 16 maj 2009

Hitills.

Hejsan.
Kom till göteborg igår, mötte upp mamma på stationen och åkte hem.
Efter 2 timmar kom Katarina med Familj, och en timme senare Ramona med Familj.
Kvällen bjöd på grillat, drinkar och mycket härligt folk.

Dagen idag började väldigt tidigt, halv sex redan. Halv sju satt vi i bilen på väg till Jennylund.
var på kattutställning, Indis blev Ex2. Dock tyckte jag och andra att dommaren dömde fel, men det är olika varje gång. Hon åkte ut redan vid 13:00, diock får syster med kille sitta kvar i Jennylund till 19:00 då det slutar för att folk betalar för att se katterna på utställningen.
En sådan dag får det även imorgon.

Jag åkte med mamma, katarina, sebastian, neo och wiggo till bror och var där ett par timmar sen hit hem.
Nu väntas det en kväll med, drinkar, Tacos, finalen - Malena! och självklart mycket härligt folk. jag inväntar även ett sms eller ett kort telefon samtal (:

Hoppas ni får en underbar kväll, nu ska jag fortsätta min med Sofia på msn (:

Inga kommentarer: