tisdag 5 maj 2009

Mycket att göra..

Hejsan på er.
Haft en fullspekad helg med massor utav godheter!
Valborg firades med brasa och grillning. Vädret har varit helt underbart, massa varmt och solat har jag också gjort. Jag och lille Daniel, tog några svängar med fyrhjulingen vi hamnade långt bort och till slut vid kära holmsjön, gud vad mys det är när solnedgången ligger på vattnet och man har en stor brygga med storgräsmatta och massa annat mys.

Skolan nu är väldigt seg, men det känns att det närmar sig sommarlov, inte alls lika mycket att göra, visst att det är prov men inte alls så som jag trodde det skulle vara.
Jag är fullbokad nästan alla helger fram tills mitten av juli hittills. Så om ni vill vara säkra med att få någon tid att vara med mig så lär ni behöva säga till mig så ska jag försöka klämma in dig/er någonstans.

Nej, nu ringde jag upp Sebastian som säger att vi har sovmorgon roligt att gå upp vid halv sju när man kan sova till halv åtta^^
Nu ska jag bara borsta tänderna sen bege mig till skolan.
PUSS <3

Inga kommentarer: