tisdag 26 maj 2009

Ibland är det bara för mycket.

Just nu är det bara för mycket.
Jag kan inte skriva ner alla tankarna inom mig här. inte de tankarna jag har just nu iallfall. När jag vet mer så kanske jag gör det.
Jag vet inte vem jag ska vända mig till och berätta allt för det låter bara dumt och låter som det bara händer mig saker! Det gör det inte jag vet att ni har saker som är värre än mina. Men jag har ingen som står mig nära som jag kan prata med om detta. Det bästa jag kan göra är att klottra ner mina tanka på ett papper.

Sofia, Mikael, Rebecca, Malin detta är absolut inget mot er! Jag kan prata med er och det vet ni. Men jag vill inte trycka ner er med min skit. Ni har värre saker att tänka på, jag hjälper er alltid det lovar jag! <3

3 kommentarer:

Sofia sa...

Men gumman ):
Jag lyssnar no matter what!

Katarina sa...

Du kan ringa mig när som helst och prata. Ingenting är dumt och du kan inte jämföra problem med andras. Du tycker det är jobbigt för dig och kanske är det värsta som har hänt DIG! Jämför dig inte med andra!

Beccis sa...

Eleonor, de är bara att rinag om det är något, det blir nästan värre för oss allihopa och även dig om du inte berättar! Så snälla? Berätta, för de tynger inte ner oss! Älskar dig <3