söndag 10 maj 2009

Tagen från Sandra.

Vem:
Saknar du: Ingrid Sjöberg
Vill du döda: Absolut Ingen.
Rörde dig sist: Pappa.
Vill du slå: Ingen för tillfället.
Kysste dig sist:
Kramade du sist: Dennis
Vill du prata med: Sofia och Rebecca
Skrek du på sist: Sofia Pettersson
Vill du vara som: jag vill vara mig själv.
Sårade dig sist: Sofia Pettersson
Vill du bli galet full med: Sofia och Rebecca (:
Gjorde dig riktigt glad senast: Tobias på Msn.
Fick du sms från senast: Rebecca
Ringde du senast: Roger
Ringde dig senast: Marieann
Är snyggast på jorden: ...

Har du:
För många vänner: Man kan aldrig få för många.
Förföljelsemani: Ibland.
Tvångstankar: Klart att jag har!
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej
Färgat håret: Jao.
Brutit några ben: aldrig.
Några piercings: Öronen.
Egen dator: Självklart.
Bra självförtroende: Ibland.
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Jao.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Jaa
Stulit någonting: Ja.
Lämnat landet: Jao, åkte till Egypten.
tagit eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Nej, inte vad jag vet.

Hur:
Går du: Frammåt.
Svarar du i telefonen: Aaa, det är Eleonor
Fördriver du tiden: Dator, Vänner, Msn och allt som hör till livet (:
Mycket pengar har du: 67 kr ;)
Tjänar du pengar: Jag går i skolan!
Ofta diskar du: Gar Diskmaskin
Ofta städar du: 1 gång i veckan.
Många stör du dig på: just nu, en (:
Ofta träffar du din familj: Pappa varje dag, andra beror på.

Tror du:
Att du kommer bli något: Ja!
På gud: Nej.
På rymdvarelser: absolut inte.
Att folk tycker om dig: Vissa gör, andra inte.
På ett liv efter detta: Jao.
Att fiskar kan tänka: Det kan nog alla.
Att du kommer leva länge: Det återstå att se :)

Inga kommentarer: