torsdag 13 november 2008

13/11-08


Bilden är från Egypten Hurghada förra året.
9dagar kvar till Stockholm.
10dagar kvar till Egypten!

Skoldagen har varit allmänt tråkig, enda lektionen som var kul var Arbetsmiljö och Säkerhet, då vi fick göra instuderingsfrågor och annat smått och gott.
Satt i Vårgårda från 12:35- 14:41 och vänta på tåget. Men jag hade sällskap av både Malin och Älsklingen iallfall till 14:00. Annars har det inte hänt så mycket idag, bara tagit det lugnt och slappat framför datorn. jag har fått ont i ryggen något fruktansvärt, får se hur det blir, blir det värre så är nästa läkaren.

Pratade med mamma i 20 minuter idag, längsta gången någonsin. Hon berättade massor av olika saker. Hon har blivit bättre i benet nu så det kanske blir lyckat i Egypten iallafall. Inte för att det kommer bli mer än att ligga i solen eftersom hon är dålig fortfarande, men ändå. Får ju vara med Mamma iallafall.

På lördag börjar packningen, då jag ska lägga ner allt från himmel till jord.
Något som är bra att ha med sig tycker du?

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll.
Många kramar eran Eleonor.

"Vi ses igen, om natten finns, du är en del, en del av mig, jag kommer aldrig någonsin komma glömma dig"

Inga kommentarer: