söndag 9 november 2008

Nytt Utseénde


God kväll.
Nytt utseende på blogen. Vad tycks?

Idag var det farsdag, vilket var mycket roligt.
Susanne(min syster) hörde av sig i veckan och ville komma då hon ville fira sin pappa. Visste vad roligt tänkte jag, Men det roligaste av allt var att Jessica var med och var en ung, go tjej på 23år som aldrig har träffat sin morfar. Jag och Jessica börja prata, jag fick hennen msn och hennes mobil nummer. Så nu har vi suttit hela kvällen och snackat på msn.

Jessica tyckte det kändes konstigt att säga moster till mig, så hon kallar mig för syster istället, vilket är helt okej för mig. Någon helg ska vi eventullt träffas och gå på stan. Jesscia är iallafall en go tjej.

Helgen annars har varit väldigt lugn. Fredag var vi i Falköping en sväng, och lördagen var vi bara hemma och tog det lugnt.

Hoppas ni besöker Jessica på hennes blog, http://jessi-85.blogspot.com

Kram på er alla sålänge.
Bilden idag är på jessica :)

Inga kommentarer: