onsdag 12 november 2008

Klagomål

Jag blir så trött på alal som går runt och klagar.
Som idag i skolan folk klagar på den ena efter den andra. Jag tycker personeligen att det blivit ändring på mycket i skolan, och många andra bara nej, blablabla.

Vi kan heller inte sammarbeta i klassen, som idag på idrotten, alla klagar istälelt för att säga fan vad duktigt vi är, kör på nu, så klagar alla. Jag blir så kävla galen på det, sen inte nog med det så stör jag mig på allt och alla runt omkring mig nu, tralalal. Menmen, jag får bara dagar ibland då jag är arg och massa.

Hoppas jag inte skrämmer er allt för mycket, och speciellt inte dig Syrran(jesica).

Dagen för övrigt, ska se på bonde söker fru ikväll, så pilluta dig. Sen ska jag säkert prata med med Jessica, om hon inte börjat tröttna på mig redan(A).

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är roligt att läsa att du har det bra. Och att du har pålitliga människor runt dig. Det behöver man i din ålder för att orka med allt som händer i dagens samhälle.
puss o Kram Mamma