tisdag 11 november 2008

TRALALA!


Ni behöver inte läsa om ni inte vill. Ville bara skriva av mig. TRALALALA!

Alla har vi miljoner tankar inom oss.
Jag har tankar i mitt huvud hela tiden.
Den största tanken är nu att jag ska kämpa, kämpa in i det minsta!

Jag var med om en grej i fredags då två av mina vänner började prata med varandra, och jag brast ut i skratt. Allvarlig talat, det får man skit för. Ingen vet vad det var vi pratade om förutom vi tre som stod där. Så jag förstår inte varför ni tar upp saker ni inte vet någonting om. Dem enda som vet något från det var ju som sagt bara vi tre. och det var dem som pratade om det, och inte jag utan jag bara brast i skratt det var liksom allt. Men så gör alla en så stor grej av det så jag förstår om man inte kan lita på någon.

Inte nog med det, jag har fler tankar om hur en människa ska leva, allavrlig talat. i Sveriges samhäll så ska man vara rent ut sagt tyst om allting, inte öppna käften för fem jävla öre. Jag pratar med min pappa om precis, precis allting och jag litar på han. Det är den enda personen jag litar på så mycket som jag gör. Tänk att ha en sån pappa i sitt liv det är det bästa som finns. Tänk att det finns någon en enda att prata med, en person som verkligen finns där.

En sak jag har kommit på är att man inte alltid ska tro på andra, för det gör jag inte längre, det går in i mitt ena öra och sen ut ur det andra. För jag tänker inte slösa ut min tid på att lyssna på hur männiksor beter sig. Jag säger inte att jag är felfri, jag vet att jag snackat skit, men det i fredags vet jag inte vad folk pratar om.

Den som går vidare vinner och är strakare. jag har mitt liv och ni ert liv, Punkt slut

3 kommentarer:

*Jessi* sa...

Bra gumman, den som går vidare är starkare, och varför ska man bry sig om alla andras liv? Räcker det inte att hålla reda på sitt egna? Det stämmer ju lite att "den som inte har något liv måste leva på andras" Så tänk på de alla där ute! Bry er om er själva och låt andra vara. Snacka inte skit bakom ryggen utan stå upp för va du egentligen tycker, för många som snackar skit vågar inte stå öga mot öga och säga det till den som de snackar skit om! Take Care pöss

Anonym sa...

Guuuuud du är så ignorant!!! Och btw va ni fler än 3 -.-'
Jag VET vad ni snackade om, och jag VET vad du sa/skrattade åt! Jääävligt moget att kalla min flickvän för Emo! Jääävlig moget me tanke på allt jag gjort för dig, saker som du inte vet om, saker som andra killar inte skulle gjort, jag har skyddat dig TROTS att du fått mig hotad osv, sagt åt mina vänner att låta dig vara. Genom att göra det har jag bevisat att jag är mognare än så. Så jag fattar inte varför du spelar oskyldig när du VET vad som sades och att du inte accepterar att jag fått reda på det, du borde veta det vid det här laget, att jag nästan alltid får reda på sanningen, och det har jag gjort nu åter igen. Du får det som vanligt att låta som om du inte har gjort något utan att det är alla andra som gjort fel och att det är DU som har rätt. Inse, jag vet vad som sades i fredags, och jag vet varför du skrattade så högt och tydligt. Du kanske borde tänka dig lite för innan du agerar, du tycker säkert att du är jääätte tuff när du är med henke o robert och kan sola dig i deras uppmärksamhet, frågan är hur länge den kommer räcka ...

Anonym sa...

Jösse vad ni ungdomar håller på. Är det fortafarnade så i skolorna. att Ungdomarna inte kan aceptera varandra för den man är.
Det är ju mycket tråkigt tycker jag verkar som om det är någon form av styrkemätning.
Sedan att man har haft gammla pojk/flickvänner borde väl inte vara några problem om det tar slut man kan väl vara vänner för det utan att munnen ska glappa och prata bakom ryggen om varandra gjordes det när ni hadde sällskap.
Tror inte det va.
Jag