måndag 17 november 2008

Helgen :)

Förlåt för dålig uppdatering <3

Helgen har varit bra.
Fredagen i skolan var katastrof, jag var ledsen hela dagen, vet genetligen inte varför men ussh vad jobbigt det var. Det gick över senare på kvällen vilket kändes skönt. Hade även nationella proven i Engelska då vi skulle skriva om en bra och dålig film sen diskutera mellan de, skrev två och en halv A4 sida.
fredags kvällen tillbringade jag och Älsklingen hos hans bror med annat folk, satt och snackade och drack lite, det var kul.

Lördagen var väldigt seg vilket var tråkigt, när klockan var halv fem kom cassandra skulle sminka och fixa henne inför en halloween fest hon skulel gå på, lite sent för halloweenfest nu. men varför inte? Senare åkte jag, henric, robert och Sofia och bowlade två timmar i borås. Var faktiskt väldigt roligt, hoppas sofia tyckte det också.

Söndagen spenderade jag emd att leta foppatofflor då jag åker till Egypten om 5 dagar.
Hittade dock inga, så har lite panik. någon som vill låna ut som har?(A)
Annars tog jag det lugnt och hade det mysigt.

Skolan idag har varit jätte tråkigt, men nu har jag inte tid att sitta här. Ska plugga inför idrottsprovet på Onsdag, önska mig lycka till! Sover hos Bebisen i natt <3

Nus ka jag dra, puss och kram <3

1 kommentar:

Sofia sa...

Det var kul att vara med dig, såklart <3