måndag 10 november 2008

Godnatt.


God kväll.
Vaknade imorse flera gånger av att katten hoppade på dörrhandtaget och ville in, självklart orkar jag inte gå upp. Klockan sju ringde jag Henric och pratade och när klockan närmade sig halv åtta var jag redan klar inför skolan. O_o

För att för driva tiden gjorde jag massa andra saker, som datorn osv.
Skoldagen var konstig, tråkiga lektioner och ja vad ska man mer säga, det börjar dra ihop sig för flera prov i skolan och snart ska jag börja prata med lärarna om vad jag ska ha med mig till Egypten om det nu blir någon resa. Min mamma har nämnligen blivit sjuk.

Kvällen har varit lugn, har pratat lite med Jessica, Henric har varit här och bara tagit det lugnt. Tänkte snart ta och titta klart på SATC.

Hoppas ni haft en bra dag.
Ni glömmer väl inte? http://jessi-85.blogspot.com

1 kommentar:

Anonym sa...

så jävla fin du e