söndag 19 april 2009

Blogg, tur!

Det är så otroligt skönt att veta att man kan skriva blogg när man vill ha ut känslorna!
Jag har började prata med C häromdagen pratade i två och en halv timma i sträck och han var helt underbar på alla möjliga sätt och så igår kom han till Shell där S jobbade och det var jätte trevligt och vi pratade om massa saker för att lära känna varandra ännu mer.

Det var jobbigt att åka ifrån han och jag mår jätte dåligt över att jag lämnade honom, just nu skulle jag göra vad som helst för att få krama om C och berätta hur underbar han är. Men han är långt härifrån och det gör mig så arg. För idag känns det som allt bara är förstört sedan konversationen på msn förut idag. Erfarenhet av olika saker får mig att tänka jätte negativt och jag vet inte varför. Antagligen för att han är bättre på vissa saker än vad jag är, det är iallfall jätte jobbigt att tänka på.

C och jag är inte tillsammans utan vi träffas och pratar som vanliga människor gör, men det kan komma att bli något mellan oss, det återstår ju som sagt att se.

Ska försöka ta mig samman, borsta tänderna, ringa C (om han nu vill prata med mig). Sen sova då det är en ny "underbar" skoldag i skolan. Fasen!
PUSS !

Inga kommentarer: