tisdag 14 april 2009

jag bloggar inte för uppmärksamheten

Jag bloggar för att jag tycker det är roligt och inte för att få uppmärksamhet.
Idag har dagen varit bra, skolan var okej hade ganska softa lektioner och tog det bara lugnt.
Snart är jag klar med mitt arbete i Indesign också, allting bara går framåt nu. Är det för att vi ser mot ljusare tider eller?

Det enda som saknas just nu är träningen, det är dags för mig att börja träna. Antingen själv, eller med pappa. Ska springa spåret varannan dag iallfall det är mitt mål. Nu ska jag få fart på både konditionen och kroppen. Dags att sluta äta godis och börja äta nyttigt. Nu ska Eleonor bara försöka få lite motivation till detta också.

Becca var som sagt här hela förra veckan och hur mycket träffade jag henne jo typ 2 timmar. Jag som sett fram emot dagar med henne, tro fan att jag saknar henne. När en vän flyttar trettio mil ifrån en, men jag lämnar henne inte för det utan finns där för henne som hon finns där för mig.

Har eran dag varit bra?
kram <3

2 kommentarer:

Beccis sa...

Vet, vi borde träffats mera gumman. Ska försöka att dra hem lite människor när jag fyller år. Ska nsckar med min kära mor! Jag vet en bok, om du vill ha ickigt go motivation? " Jag vill bara se bra ut naken", kanske har sagt det till dig förut ;) Puss<3

Anonym sa...

puss o kel