torsdag 16 april 2009

Just nu stör jag mig bara på våran klass.
Visst vi hade kanske inte hade det bästa manuset, men det blev ju sämre och sämre hela tiden. och kan man inte sammarbeta är det väl klart att det inte blir bra. Jag skyller inte bara på en person eller två utan på alla. Vi kunde gjort ett bättre jobb iställlet för att bara vara sura. Vi kunde väl jobbat igrupp istälelt för att två bara sitter och bestämmer? Jag skiter fullständigt i betyget jag tycker bara att man kan sammarbeta!

Åkte till alingsås en stund efter skolan idag, hälsade på en vän och pratade sedan åkte jag hem (A).

Har pluggat samhäll så nu ligger jag inte efter med någonting. Bara Svenskan som ska renskrivas ikväll (:

Imorgon är det fredag, vet dock inte än om jag ska fara till mamma i Göteborg eller bara sitta hemma och umgås med vänner. Imorgon ska jag ju även till Anten gräfsnäs och fotografera. Skulle ju vara skönt och bara komma hem och ta det lugnt efter, vet inte hur jag ska göra. Beslutsångest. hjälp mig!

Vad har ni gjort idag?
Kraaaam

2 kommentarer:

Jåwnas sa...

Hade du kul i Alingsås? Kram

Eleonor-Maj-Sjöberg sa...

Ja det var mys i Alingsås (:
Underbara folk <3