lördag 18 april 2009

Shell i Herrljunga.

Hääääj hopp.
Gårdagen spenderade jag hemma med mig själv framför datorn, pratade med trevligt folk på msn.
När klockan närmde sig halv tolv gick jag och la mig i sängen trött som jag var ringde jag och pratade med folk i telefon. Och det sista samtalet jag ringde var till Christoffer och det varade i 2timmar och 25 minuter. Somnade gått halv tre inatt, men vaknade dess värre första gången halv sju, men låg kvar och gottade mig i sängen tills klockan slog tio.

Jag har varit ute med pappa vi gick till affären och handlade då bilen är i Alingsås, mys var det iallafall. Pappa är bra han <3

Dagen idag spenderar jag i Herrljunga mellan 16:00-22:00. Jag kommer hålla till på Shell mesta dels, så om någon orkar och vill så får ni gärna komma in och säga hej, eller varför inte ta en kaffe/te?

Hoppas ni får en underbar dag, nu ska jag städa mitt rum och damma (:
PUSS <3

Inga kommentarer: