söndag 13 december 2009

Julklappar.

Var längesedan det var en uppdatering nu.
Det känns som jag alltid uppdaterar om samma saker jämnt och ständigt det är verkligen inget roligt att läsa om, jag förstår er! (:

Helgen har varit ganska såbra, tråkigt att vara ensam så mycket bara.. Men annars har den varit okey. :)

Har funderat på hur veckan kommer att bli, och den blir antagligen kaos! Vilket jag absolut inte gillar.. Jullovet sätter fart på Torsdag eftermiddag och då blir det iallafall direkt ner till Göteborg och hälsa på mamma & james som kommit hem från Egypten. På fredags morgonen sticker jag direkt in till Göteborg och köper lite klappar till de som ska få, 4 stycken ska få något. Sen ska jag öven köpa en paket för 200 kronor till julklappsspelet.
Dagens fråga är; Vad önskar ni er i julklapp?

KRAM!

Inga kommentarer: