onsdag 30 december 2009

Sammanfattning 2009

2009 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning av ditt 2009!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Självklart, man gör nästan alltid något nytt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar inte ha några nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes. Fina bebisar kom till jorden!
4. Dog någon som stod dig nära? Inte detta år.
5.Vilka länder besökte du?: Bara Sverige, men trivs så bra!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Eftersom detta året varit SKIT! Så har jag saknat det mesta.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Augusti månad!
8. Vad var din största framgång 2009? Att våga!
9. Största misstaget? Det finns så många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit dålig, ofta och länge.
11. Bästa köpet? Skor.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Familj, och RIKTIGA vänner gör mig oftast riktigt glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap Das Armas, Svennebanan, I gotta feeling med flera.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ett skit år, så mer ledsen än glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat tro på mig själv, och inte ha varit så förbannat rädd!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit vara på tiden.
18. Hur tillbringar du julen? Hos bror min.
19. Blev du kär i år? Jag blev kär, men sårad.
20. Favoritprogram på TV? Bonde Söker fru och ensam mamma söker.
21. Bästa boken du läste i år? Inspärrad.
22. Största musikaliska upptäckten? Calle Kristianson.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Babyliss, Icurl!
25. Något du önskade dig men inte fick? Systemkamera.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Mörlanda marknad och umgicks med Henric, Malin, och folket.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massor!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? För snäll, feg & för hård.
29. Vad fick dig att må bra? Sanna vänner & en viss del av familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Calle Kristianson
31. Vem saknade du? Max, Ingrid. m.fl.
32. De bästa nya människorna du träffade? Lucas, är en av de bästa.

3 kommentarer:

Henrik sa...

logga in på msn då ;)
Henrik ;)

Becco sa...

Orkar inte diskutera med dig om va fan alla problem är och varför de blir som de blir... Du kan väl tänka efter lite själv och se om de ligger något problem någon stans. Man har tänkt ett antal ggr att " det kommer bli bättre" men de händer aldig. Jag vill finns där och stå vid din sida hela tiden, men de är fan inte lätt alla ggr... Jag orkar inte med de längre... Känns som man inte får respons... :( Du blir bara så arg och lägger på om de är något som inte går rätt till och så smsar du istället... :( Finns massor jag ångrat som har hänt mellan oss... Det är inte bara ditt fel, det är de jag inte vill att du ska tro. Vet inte hur jag ska förklara vad de är som blir upp och ner... De kan ta lång tid innan jag hör av mig till mina vänner, men de vet att jag inte kan alla ggr och de förstår. Finns här och allting går att lösa, om du vill hjälpa till?

Anonym sa...

Fint skrivet Eleonor.
Du är absolut en av de bästa om inte den bästa personen som jag träffat under det gångna året.
Och jag hoppas på att vi kan träffas och umgås fler gånger under det kommande året.

Du får ha en super trevlig Nyårs firande.
Kramar
//Lucas