måndag 21 december 2009

Trött på er.

Då var det måndag igen och det känns som det är en söndag.
Det är galet vad tiden går fort.. /:
Torsdagen drog mitt Jullov igång riktigt skönt.
Fredagen hade jag och några vänner tacokväll hos mig..
Lördagen tillbringade jag kvällen på Liseberg med A&H. Där det togs mängder med bilder som fortfarande ligger i kameran. Det kommer att komma upp bilder så småning om. (:

Snart är det jul igen och det förereds massor inför detta..
Jag kommer nog inte vara så aktiv nu under några dagar då jag är bortrest på olika ställen.
Nås för det mesta på mobilen, bara höra av er där istället.. Trött på att ALLTID jag får ringa / smsa vissa folk jämnt!
Jao, nu sängen!

2 kommentarer:

Andreas sa...

svara du om man ringer då ? =)

Anonym sa...

Tänk efter lite själv oxå. Man hör av sig massor men får ALDIG något svar. Då orkar man fan inte hålla på längre... :(