onsdag 2 december 2009

träning, livet och allt!

Idag känns mitt liv sådär förbannat åt helvte igen!
känns som allt bara har motgångar, man mår dåligt inom sig som går ut över alla andra!
Jag inser hur bra nära vänner/släkt/familj har det.
Jag vill vara som dem, ha en partner, leva livet och känns att man blir älskad!

Jag sitter ensam dag in och dag ut, hittar nästan aldrig på något med någon längre så förbannat tråkiigt! Men det är nu jag inser hur mycket man måste tro på sig själv för att komma någonstans i livet!

Jag måste våga kömpa som alla andra, men känenr även att jag behöver komma från det mesta ett tag! Vill inte ens veta hur Religionen gick igår, det komemr också att trycka ner mig.. Känenr att jag behöver börja träna då jag gått upp i vikt vilket känns skit tungt! var nöjd med min kropp för ca 1 -2 år sen. Sen dess har självförtroendet blivit sämre och sämre! Saknar någon att träna med..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju jätte snygg

Kiri sa...

Jag tränar tre gånger i veckan. Joina?!

Becca sa...

Livet är inte så jävla lätt... tyvärr :( har inte hört av mig för jag har inte haft ork och tid. orkar inte med mig själv just nu... :(

malin sa...

ja finns här för dej gumman.vi kan träffas när du vill:)