söndag 6 december 2009

Min mamma.

Då var det söndag igen! Jag har haft en jätte rolig & bra helg med mina vänner och min mamma med sambo!



Idag när jag gick till tåget så insåg jag hur mycket jag faktiskt kommer sakna att min mamma åker bort. tårarna trängde fram och det kommer bli en tuff vecka. Mamma åker iväg på Tisdag, en vecka till egypten! Att inte kunna ringa henne gör mig så förbaskat orolig, det händer jämnt någonting varje vecka som gör att jag måste ringa henne.



Jag har inte haft den bästa kontakten med min mamma som många vet om, men det har blivit bättre och det är jag glad för. när folk som står en nära sviker och man står helt ensam tillsslut måste man våga ge folk en chans till. Jag tog chansen att komma närmare min mamma igen! och jag lyckades, jag vet att hon alltid ställer upp för mig när det än är! Jag älskar min mamma otroligt mycket!



Dags att äta upp, sedan gå och sova. Blir ingen sovmorgon imorgon inte ;)

Inga kommentarer: