måndag 29 mars 2010

bara vänner

Det verkar på er som ni tror att jag och L har någonting ihop. Men vi har inte något ihop mer än att vara vänner. Bara för att vi umgås och har roligt med varandra betyder det inte att man har ett förhållande med någon.

Jag har lika roligt med mina andra vänner som jag har med L, och bara för att L är en kille och vi umgås betyder inte det att vi har ihop det på något sätt. Jag börjar allvarligt fundera vad det är för fel på er som inte kan tåla att man har vänner!

Om det nu någon gång i livet skulle hända att det blir mer än vänner so what? Det är fan mitt liv och jag göra vad jag vill med det så länge jag är lycklig! Varför ska man börja bråka om saker och ting pga av att man har vänner! Det är för fasen sinnes sjukt!

Jag är glad att jag är vän med L igen, och även om jag en gång har varit tillsammans med honom och jag tänker på honom då och då, så betyder inte det att jag är kär i honom, jag förstår inte vad felet sitter? Har ni aldrig haft en vän som ni tyckt bra om?

Jag börjar allvarligt fundera på vilken värld vi lever i, 30-talet eller?

Inga kommentarer: