torsdag 4 mars 2010

En turbulens dag

God kväll!♥

Silken jävla dag säger jag bara.
Motgångar ta mig fasen hela dagen, det mesta började väl i skolan kan man säga.
Balen blev inställd,(för min del) vilket känns ganska skönt för att det varkar som om allt är en tävling..
Sedan projektarbets mässan som ska vara den 26 blev lite knas nu, men jag får ju stå själv de timmarna som behövs. Det gör inte mig någonting..

MBS lektionen var ju bland det bästa idag, galet bra och galen dans. Gympa passet var ju bara så bäst! Jag och S, hade lite gympa och jag förösker självklart vara bäst "kom igen nu gubbar, höga knän" ;) Vilka gubbar kan man ju undra 12 tjejer liksom ;)

På tåget hem så delade jag och S på en påse chips, galet gott och galet roligt.
Färgade håret när jag kom hem, ingen större förändring precis. Så jag ska köpa ny imorgon så ska jag tvinga F att färga håret på mig :)

Just nu sitter jag och chattar med Erra och H på msn, har kommit på att världen är allt för liten ibland.
Lots of love♥

Inga kommentarer: